Khamis, 14 April 2011

NUKILAN LEPAS ABIS EXAM

aku nak cita skit la pasal plan2 yg aku akan cba amik bagi memanfaat kn cuti aku yg paling pnjg dlm sejarah aku belajaq kat universiti..16hb april smpai la lepas raya puasa...dok ada dalam 4 bulan lebih jugak la aku rasa...aku ada dapat ofer dari kawan aku untuk mengajaq kat 3buah pulapol kat negeri johor darul takzim...3 mggu aku akan ada disana..start 2hb mei 2011...kebetulan plak bufday awek aku..kesian dia...niat nak sambut sma2,tapi xbleh..tapi xpa,demi tugas,aku korbankn...dia pon setuju..dia memahami aku katanya..ada la beberapa org lagi ajak buat bisnes baik punya time cuti nie..xtau la jadi ka dak...
mak aku plak soh aku daftar u jadik cikgu ganti...cam orait gak tu..lagipon buleh menambahkn lagi kemahiran aku dlm presentation dan jugak pengalaman kerja..harap2 dapat la jadi cikgu semntara lpas abis kerja kat pulapol tu nnti..
hobi aku plak xtau la cam na..kadang rasa nak trade ja semua model2 kereta yg aku ada...kadang nak tambah ja almari supaya aku buleh bok masok lagi bnyak model kereta aku..minat kumpul kereta lagi baik dari minat kumpul pompuan buat skandal..tu yg kawan aku pesan..hehe
apa2 pon aku harap la sgt yg ALLAH permudah segala urusan aku...kalau betol2 kawan2 aku nk tolong dalam bisnes yg depa nak aku buat tue,aku akan buat...xpayah untung berpuluh ribu sebulan,cukup la setakat aku mampu jaga diri aku,buleh bagi sket kat mak ayah,n beli kereta...tu ja...setakat tu ja la coretan aku kali nie...jumpa lagi...daa~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan