Isnin, 2 Ogos 2010

MRC ZUBAIR

Salam semua..ermm..kali nie aku nak story pasal kem yang baru ja aku join..kem nie bawah kelolaan MAHALLAH ZUBAIR AL AWWAM,UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA MALAYSIA,KAMPUS GOMBAK..kem ni diadakan di KEM SRI DINAR,JANDA BAIK,PAHANG DARUL MAKMUR dari 30 julai hingga 1 ogos 2010..kem ni untuk membuat pemilihan Mahallah Representative Committee (MRC) dan Block Representative Committee (BRC) untuk mahallah atau hostel aku,MAHALLAH ZUBAIR..

Sebelom aku join kem nie,aku hanya kenai seorang saja fellow aku,iaitu Pak cik ABDUL RAZAK..tu pun sebab dia ayah kawan aku..bila p ja kem nie,ramai la plak yang aku kenal..contoh nya cam BRO KHAIRUL ZAIN,BRO SHUHAIMI,BRO ASYMIRULLAH,BRO ZAKI AKA PAK LONG..slama nie pon aku jarang la amik port pasal hostel aku nie..bila join ja program nie,aku tau macam2 aktiviti yang telah dan akan dianjurkan..

suasana kem memang sangat selesa...dikelilingi bukit bukau,pagi yang nyaman,membuatkan aku rasa cam dok kat Kampung aku..macam2 aktiviti yang dibuat untuk peserta..dari principal,kepada fellows,kepada organizer dan peserta,semua sporting dan sempoi..

aku nak ucapkan tahniah kepada yang terpilih menjadi mainboard MRC ZUBAIR untuk musim Julai 2010 ke Jun 2011..selamat menjalan kan amanah yang telah diberikan..semoga sentiasa dipermudahkan segala urusan oleh ALLAH s.w.t..

semoga ukhwah antara kita kekal selamanya...UKHWAH DENGAN MANUSIA KERANA ALLAH S.W.T..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan