Ahad, 25 Julai 2010

KURSUS YANG GEMPAQQ!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..nie story untuk kali nie..hehe..pengalaman yang aku rasa kalau diulang pun,aku sanggup hadapi nya dengan tabah..KURSUS KAHWIN..hehe..kursus yang aku sertai nie berlangsung selama dua hari,iaitu sabtu dan ahad,dari pukul 8 pagi hingga pukul 5 petang..kursus dianjurkan oleh SUKSIS UIAM,S-DEV UIAM dan JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR (JAIS)..aku yang diajak oleh NASHA ZAKARIYA ke kursus nie,jadi aku rasa berterima kasih sgt2 la kat dia..waktu kursus aku lepak sekali ngan AMIN AZIZ A.K.A AMINPHOTOSYNDROME,AGUS SAFWAN,SAWISI,AZFAR,HARIZ,IZA BAKHTIAR, dan HAFIZUDIN..banyak bnda yg aku dah belajaq,bukan sahaja pasai nikah kahwin,tapi jugak pasal bermadu,cerai,rujuk,cara atasi tekanan rumahtangga,kesihatan suami isteri dan macam2 lagi la..para penceramah memang sempoii tahap gaban la..nie la kursus yang paling best pernah aku join..tapi nie baru kursus pra perkahwinan..para peserta diberi makluman terdapat jugak kursus PASCA PERKAHWINAN..kursus tu untuk orang2 yang dah berkahwin..kursus pra perkahwinan wajib untuk orang bujang yang belum berkahwin..kepada sapa yang tak amik lagi,cepat2 la amik...kepada yang menganjur,aku ucapkan terima kasih sebab ilmu yang aku dapat nie bermanfaat untuk menghadapi hari2 dalam alam perkahwinan..tu jer la bingkisan aku kali nie...wabillahhi taufiq wal hidayah,assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh..

1 ulasan: