Khamis, 15 Julai 2010

Selamat Pagi Malaysia

selamat pagi semua..ari nie 15h julai 2010..aku tengah mencuba menulis,mereka semula graik dan macam2 lagi kat blog aku nie..mungkin nie adalah jurnal elektronik aku...di zaman serba maju nie,semua nak guna kan elektronik ja...kalau dulu orang berhubung guna asap la,burung merpati la,tapi sekarang nie,dah guna telefon,telefon bimbit,email dan jugak laman2 sosial..telefon bimbit pon dah maju..leh wat macam2...bukan setakat tipon dan hantaq mesej ja,tapi buleh wat video call,amik gambaq,hantaq gambaq,check e-mail dan macam2 lagi la..kemajuan oh kemajuan...kalau nak dikira dengan kepesatan kemajuan dalam bidang teknologi,aku adalah orang yang pertama akan ketinggalan..mungkin sebab aku tak macam orang lain..nak kejaq teknologi,kena ada duit la..jadi faham2 la kalau aku ak buleh nak kejaq,nak ligan dan nak hambat...aku tengok member2 aku yg aku knai,semua cerita pasai henset la,komputer la,kamera digital yg dah berapa megapiksel la,macam2...bila aku dengaq,aku hanya mampu wat satu bnda,iaitu wat taktau la..nyampuk karang,komem2 salah..baik senyap ja..dengaq ja apa depa dok sembang...senyap bukan bermakna wat tak au,tapi senyap untuk ambik tau...mungkin sekarang aku tak mampu,jika diizinkan oleh NYA lpas nie,aku mampu,manalah tau kan..kita tak tau masa depan..berbalik kepada ari nie punya cerita,aku sebenaq nya sedih la bila pikiaq2 balik..sahabat aku kat UIAM nie berapa kerat ja..tapi depa memang best la..aku memang hargai sangat2 la...mungkin ini pemberian ALLAH kat aku..DIA kurniakn aku dengan sahabat2 yang macam nie...depa nie ialah WGNians...nanti aku cerita la pasal WGNians nie apa...setakat nie la dulu kot cerita,perkhabaran,news dan ang sama waktu dengannya..aku nak tengok facebook aku pulak...kalau aku rajin sat lagi,aku tuleh la..semoga jumpa lagiii..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan